luni, 12 octombrie 2009

Încă unu' frate?



Da, monşer/maşeri ca să nu fim acuzaţi de incorectitudine politică cum îî stă bine oricărui demagog care se respectă, revenim, DA, încă un neavenit care se crede în stare sa scrie verzi şi uscate pe blog. Păi de ce nu? Până ne blagosloveşte Guica criză cu o mică păsuire(poate un job, o măslină, o atenţie din partea angajatorilor)trebuie sa facem şi noi ceva.


De la o vreme constat că semăn din ce în ce mai mult cu un pensionar din cauza activităţilor mele cu caracter plictisitor, anost, numa' bun de după vârsta a treia şi mi-e teamă că în curînd mă veţi găsi în parc, la una mică de şah. Nu că aş avea ceva împotriva şahului însă numai gândul îmi trimite fiori până în buricul degetelor.

Aşadar, în culmea determinării mele aproape inexistente, fixaşi ochelarii pe nas şi mă gîndi să fac un fel de "politică", adică dom'le, să încerc să înţeleg ce se întâmplă cu spiritul omului din dreapta, din stânga, din spatele meu..de pretutindeni unde întâlnesc picior de românaş. Căci vedeţi "dumnivoastră boieri", degradarea umană şi sufletească are alt fel de consecinţe decât degradarea materială. Rămâne ca fiecare dintre noi să stabilească cît de implicat este în acest proces..

Până chibzuim a face asta, nu ne rămâne decât să stăm în picioare şi să ne apărăm, cum zice maestrul Puric, demnitatea neamului. Ca Moromete..

4 comentarii:

  1. Bine mi-ai venit, măi neavitule!:P:P:P
    Serios, chiar mă bucur că ai intrat în sfârşit, în magica, fenomenala, miraculoasa, fantastica, nemaivăzuta, uimitoarea, supercalifragilistica lume a blogăreţilor.

    BLOGU-I FRATE CU RUMÂNUL, BĂ TATĂ, BĂ!!!!!....

    P.S.: Ca să mă dau şi eu deştept (deşi intru în pământ de ruşine că am observat abia acum - shame on me, shame on me, na, na peste degeţele, na, na)observ un lucru; apoi îl citez pe Moromete: "Noi fătăm bani"?? Ni-i fată FeMeIu' pe moment...
    Apoi o să ne ff..(am strungăreaţă şi nu-mi iese).. frece să îi dăm înapoi!

    P.P.S: Tocmai am observat că noi suntem chiar pe dos în toate! Adică, să mă explic: ÎNTÂI NE FATĂ ŞI DUP-AIA NE FREACĂ!!!
    Te-ai prins??? (asta era şi cu bold, da' n-am aici; aşa că doar spun...)
    Adăugire: Au şi ele casa lor....PĂSTAIA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi stai că acum văd....mânca-ţi-aş pana ta! Adică tu ai ceva cu pensionarii şi cu ars gazu' (nu mai pot să zic "frecatu' mentei", că apoi spui că-s obsedat de activitatea asta) sau piesele de şah???????

    [Asta a fost ca să te sparii.....hihihi]

    Ia fixeazăţi matale ochelarii pe nas şi pune artileria grea pe...pe măscăricii ăştia încrăvătaţi care ne conduc spre o victorioasă victorie finală! (mă rog...măcar pentru ei)

    Tastatură întinsă! (sau pix, creion, stilou...după caz)

    RăspundețiȘtergere
  3. Erată: Ptiu!! Acuşica văzui cât îs de beat la greieraşi! Se scrie "fixează-ţi"; cu cratimă, nu legat!!!!
    Cu cine oi fi făcut româna? Cu profa de geogra???

    RăspundețiȘtergere
  4. Trai neneaca, iti facusi blog! Yeeeeeaaaaah! Te bag la blogroll "Condeiera's best friend"!

    Si un sfat, ca intre blogarite-
    NU LASA PE NIMENI SA ITI TAIE SALCAMUL!!!

    RăspundețiȘtergere